thailand - Reisverslag uit Ban Buak Khrok Noi, Thailand van Jelle Willemsen - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Ban Buak Khrok Noi, Thailand van Jelle Willemsen - WaarBenJij.nu

thailand

Blijf op de hoogte en volg Jelle

29 December 2016 | Thailand, Ban Buak Khrok Noi

Hallo beste lezers het was een hele ervaring om me verjaardag te vieren in Thailand we zijn naar een waterpretpark geweest dat was echt super vet en vandaag zijn we naar de stad geweest en verder een beetje chillen

  • 30 December 2016 - 16:37

    Oma Verhulst:

    Hoi Jelle,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je beleeft heel veel las ik in je mailverslagen. Wil je nog wel terugkomen? Haha grapje hoor.
    Nog een fijne tijd wens ik je in het verre Thailand!.
    Liefs en hartelijke groet van Oma Verhulst.

  • 30 December 2016 - 16:37

    Oma Verhulst:

    Hoi Jelle,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je beleeft heel veel las ik in je mailverslagen. Wil je nog wel terugkomen? Haha grapje hoor.
    Nog een fijne tijd wens ik je in het verre Thailand!.
    Liefs en hartelijke groet van Oma Verhulst.

  • 01 Januari 2017 - 10:31

    Oma Verhulst:

    Dag Jelle,
    Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst
    Gaat alles nog steeds naar wens daar?
    Tot ziens en groetjes van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Buak Khrok Noi

Mijn eerste reis

Naar thailand

Recente Reisverslagen:

29 December 2016

thailand

23 December 2016

thailand

21 December 2016

werken in thailand

21 December 2016

thailand

14 December 2016

laatste lootjes
Jelle

Actief sinds 14 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1075
Totaal aantal bezoekers 2333

Voorgaande reizen:

18 December 2016 - 16 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: