thailand - Reisverslag uit Amphoe Mueang Samut Prakan, Thailand van Jelle Willemsen - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Amphoe Mueang Samut Prakan, Thailand van Jelle Willemsen - WaarBenJij.nu

thailand

Door: jelle willemsen

Blijf op de hoogte en volg Jelle

23 December 2016 | Thailand, Amphoe Mueang Samut Prakan

hallo beste lezers
ik heb het hier echt super naar me zin hier in thsiland de cultuur spreekt me super aan en het weer bevalt me ook prima het is in het dorp zoon beetje 28 graden en in de stad 30 tot 34 graden heerlijk weer dus. ik ben nu in het dorp ik ben nu met iemand anders aan een oude auto aan het sleutelen en daar leer je super veel van vooral omdat als je auto naar een gerage brengt dan komt die niet echt heel terug. verder gaan we morgen met de kinderen leuken dingen doen en kerst vieren in de stad.

gr jelle

  • 28 December 2016 - 17:11

    George En Willeke:

    Jelle, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Bijzonder dat je jarig bent in de hitte! Fijne dag en groetjes aan alle bekenden uit Doorn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Amphoe Mueang Samut Prakan

Mijn eerste reis

Naar thailand

Recente Reisverslagen:

29 December 2016

thailand

23 December 2016

thailand

21 December 2016

werken in thailand

21 December 2016

thailand

14 December 2016

laatste lootjes
Jelle

Actief sinds 14 Dec. 2016
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2338

Voorgaande reizen:

18 December 2016 - 16 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: